Followers

Pages

Saturday, September 25, 2010

PILIHAN

Satu hari saya duduk seorang diri didalam bilik.Tiada siapa yang mengganggu saya.Saya baring dengan tangan didahi.Saya pun melihat cahaya terang lampu.Saya terfikir sesuatu....
Saya terfikir..urm...fikir tentang yang mana saya patut pilih....Pilih bakal teman wanita...

Saya terfikir mana patut saya pilih..wanita HITAM atau PUTIH.....bukan warna kulit yang saya maksudkan..Anda fikirlah apa itu....

Saya telah melalui kedua-duanya pada masa dahulu.Apa yang saya temui,wanita yang PUTIH saya pilih dahulu adalah seorang yangmenutup aurat, cantik,baik,sembahyang tidak tinggal dan yang paling penting suka MEMBAZIR,suka MENGUMPAT dan suka melengahkan masa...

Selepas itu,saya pun tinggalkan.Bukan saya tidak cinta,tetapi mungkin keimanan saya memaksa saya untuk meninggalak wanita itu...Saya pun berubah cara..
Setelah itu saya pilih pula wanita HITAM untuk dijadikan teman wanita...Yang dimaksudkan HITAM itu adalah seorang wanita yang tidak menutup aurat,kurang sembahyang,juga cantik dan seksi,tidak menjaga tepi kain orang,tidak MENGUMPAT,tidak MEMBAZIR,menurut perintah teman lelaki atau suami(jika sudah berkahwin)....Disebabkan halangan dari keluarga,kawan-kawan,saya terpaksa memutuskan hubungan dengan wanita itu...

Kedua-duanya saya cinta..tetapi saya terpaksa melepaskan mereka..Kerana saya tahu bahawa saya kena memilih lagi...Saya sudah mempunyai pilihan saya.Itu RAHSIA saya..Anda???  buatlah pilihan anda dan fikirlah sebelum melakukan sebarang keputusan....


No comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen anda... :)