Followers

Pages

Friday, October 15, 2010

Melepas sudah....

Hari ni aku mula sedari..Sedari tentang diriku ini.Mungkin anda juga sama..tapi kadang2 kita tidak sedari juga ttg apa yg kita mahukan..Sama lah aku dahulu..Dulu aku tidak menyedari ttg sesuatu yg ku mahu..Tetapi setelah apa yg ku buat itu hanyalah mendatangkan kebaikan utk org sekeliling shj...tetapi aku?? segalanya tidak mendatangkan apa2..Just fruss yg menemani aku..huhu..Mungkin aku x salahkan sesiapa...Hal itu aku juga yg buat..
walaupun aku yg menanggung kerugian,namun aku buat semua tu dengan hati yg ikhlas..Tidak mengaharapkan apa2 pun....Aku bnyk kawan2...Walaupun br kenal,lama kenal,namun aku anggap mereka teman sahaja..Walaupun kadang2 hati ni x menunjukkan bhw aku suka dia,namun aku ttp tidak memberitahu atau menyatakan kepadanya..Suatu hari aku bwk seorg kwn jumpa kwn2ku..Setelah lama kenal,mereka semakin rapat dan rapat..aku sedari hubungan mereka,namun apa yg ku berdaya, aku hanya melihat sahaja..tetapi aku tidak kesali..Kerana aku tahu mereka ikhlas..walaupun aku menaruh sesuatu terhadapnya namun aku rela..Kerana aku tidak punyai apa2 untuk menyatakannya kepadanya..
Semakin lama,mereka semakin erat dan erat..Jodoh dia kot..Jadi terjadilah hbungan antara mereka...Walaupun aku keberatan,namun hal peribadi org xleh masuk cmpur..Biar mereka yg menentukan keputusan mereka...
Aku fikir2 balik,aku ni seperti ejen penjodoh org pulak...huhu..tp xpe lah..Apa2 pun aku doakan mereka kekal hbungan..huhu...Sedih dihati namun gembira diraut wajah,...

MELEPAS SUDAH!!!!! ...hahahahaha

No comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen anda... :)