Followers

Pages

Friday, October 15, 2010

Peribadiku

Aku ni seorang yang simple...First2 aku nk katakan yg aku ni kalo org tu buat sekali kebaikkan kepadaku,akan aku bls seribu kebaikkan kepadanya..tetapi andai kata org u buat sekali kejahatan,akan ku balas dengan senyuman dan sejuta kejahatan..Anda buat anda mengerti..jeng..jeng..jenng....
     
        Ni aku nk ckp pasal diriku..Nama aku MUHD UZAIR BIN MOHD ZIN....tu nama yg diberi oleh ibu bapaku....Aku senang dgn namaku...lantak koranglah mahu kutuk ke apa ke,,,,Aku ni berumur 21 tahun...Lahir bln okt 1989...aku seorang yg peramah..anda nk tahu cb lah berhubung denganku..Aku ni jenis suka buli2..Buli thats mean aku ni suka bahan2 kwn2..tp kdg2 aku plak yg dibahannye..haha..Lagi..aku ni jenis yg pemalu skit..tmbh2 kalu dgn pempuan...tp kalu ak mahukan seseorang itu,aku akn besungguh-sungguh...Perwatakan aku: aku ni jenis yg gila2 skit..Pemalas tp adakalanya akan rajin terlebih rajin,aku seorang yg bersifat pendendam dan akan membalas dendam secara halus kepada musuhku..Maksudnya,anda faham je lah yer..hehe...aku suka seseorang itu,tp x dapat..kerana dia memilih org lain dr ku...Tp aku still kwn lagi...aku ni memang ramah...Aku suka mengembara..Kalo ada tempat2 menarik aku akan lawati..Walaupun mengambil masa yg lama..AKu tekda juga utk melawati tmpat itu..Aku ni lebih kepda suka berjalan...

Seterusnya,aku suka warna merah..Mengikut Psikologi,Warna merah ni bnyk makna..Antaranya Boros,pemarah tetapi cepat reda apabila dipujuk,Setia kepada pasangan,kwn yg baik,Dll... Mmg pun ada disitu menepati ciri2 diri aku ni..Tmbah2 sikap boros..Tetapi aku tidak lah boros seperti belanja org lain hari2..Aku pun pandai berjimat jugak tau.Aku ni suka mencuba sesuatu yg pelik..X bermakna aku ni pernah mencuba arak atau dadah..Eiiii minta jauh ya allah...Maksud ku aku ni jenis yg suka mencuba perkara2 extreme,mencabar la katakan...Ada bnyk lagiklah...

Antara kawan2 ku terdiri dr golongan kaya,miskin, penghisap dadah,perogol,baik,jahat,pencuri dan  ada lah lagi..Msti korang tertanya2 kenapa aku kawan dengan jenis golongan jahat kan?Aku ni jenis yg suka berkawan..tetapi aku tidak mengikuti apa yg kawan buat..Maksud ku disini aku ni jenis yg sukar dihasut atau dipengaruhi oleh org lain..Aku lebih suka membuat keputusan mengikut kata hati aku..Tidak mengikuti kata org lain..Aku jenis yg tenang,Walaupun bnyk perkara2,masalah2 yang datang,aku masih juga tenang mengahadapi semua itu...Tetapi kadang2 aku tension jgk..Cm aku dapat kawal la ketensionan aku tu...haha
K lah stakat ni jelah aku cerita pasal diriku..Nk tahu lebih bnyk lagi,Korg tnylah aku dgn mengadd aku kt Fb or YM....hehe..this my email ujeyy@yahoo.com.....

1 comment:

Terima kasih di atas komen anda... :)