Followers

Pages

Thursday, April 14, 2011

2 x 5 = 6 + 4 = 10

Apa BEZA pengumpat orang lain, dan Orang lain  mengumpat si pengumpat. Sama lah 2 kali 5 dengan 6 tambah 4....sama lah dgn 10 kan...ape bezanya?? aku pun TAK FAHAM....

si PENGUMPAT = 2 X 5
ORANG yg menumpat si pengumpat = 6 +4

bukankah dua2 tu sama dengan 10????

Kalo aku cakap dkt org tu, aku plk yg kene bidas.. Nk kata pengumpat tu laki mmglah  ada..tp kbanyakan yg aku jumpe....sumenyer perempuan...yg terjadi br2 ni kt aku nyer kls, sume perempuan..Baik si Pengumpat dgn si mengumpat pengumpat tu...dua2 sama jer...adoiii...ape nk jadi aku pn TAK TAHU.....

Berubahlah PENGUMPAT,
Berubahlah ORANG yang mengumpat si pengumpat ni..

DUA2 ni bukanya orang lain, KAWAN2 aku jgk......

No comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen anda... :)