Followers

Pages

Friday, August 26, 2011

Awie dan Ziana Zain - Halaman Asmara


Video from : http://www.youtube.com/watch?v=zI6PJRGbmy0&feature=related

Pertama-tama  aku nak ucaplah selamat hari raya bagi warga dan umat islam di malaysia dan juga di dunia.. Selamat HAri Raya semua!! Maaf Zahir dan Batin ( x semestinya batin yang abadi )...hehe..

Disamping tu, aku nak la suh korang dengar lagu nie.. Memang best, lagu yang lain dari lagu raya yang lain... Sememangnya lagu ni sangat best la, bagi aku la.... Aku dah upload dari youtube.. maklumlah, youtube je la cara yang senang nak dapatkan lagu ni.. LAgu Awie... Aku memang minat awie ni. xkira lah dia blakon mahupun menyanyi./... Dianyer tarik suara tu, WAW!!! memang dasyat la, selain dari Amy Search dan artis2 lain... Kelebihan awie ni plk banyk, selain mnyanyi, dia jgk berlakon.. Dia jugak pegang watak utama dalam beberapa filem seperti Zombie kampung Pisang, Hantu Kak Limah balik rumah, dan ada lagi( lupe) hehhee....

Dikesempatan ini sblum korang dh xnk bace akunyer cite, jom la sku mintak kite karaoke kt sini..hehhehe.. Lagu tajuk Halaman Asmara duet Awie dan Ziana Zain... Memang menyentap rasa gembira.. BEST BEST BEST!!!!!..... JOM KAROK sempena hari raya ni.... Bye2... Selamat ari raya utk korang sume,.....:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen anda... :)