Followers

Pages

Saturday, October 29, 2011

Bisa penangan Hairudin Omar - Pemain terbaik final bolasepak 2011 malaysia

HAI-O
Bukan jenama minuman bersih, tapi Hairudin Omar, penyerang bola berbisa...

Umur 32 tahun masih lg bermain bola.. Itulah Hai-o, bekas pemain bolasepak negeri Kelantan, dan sekarang pemain bolasepak N.9... Hairudin Omar ni mmg bawak tuah la org ckp. Sudah 3 musim berturut2 dia angkat piala.. Masa dia berada di n,9 megalahkan negeri Kelantan , pastu dia masuk Kelantan lawan pulak N.9, kelantan menang.. Tahun lepas la... Hasilnya, HAI-O diberi pingat pemain terbaik, pastu hari ini 29/10/2011, Hairudin sekali lagi membantu Negeri 9 menentang Terengganu ( yg diheboh2kan terengganu akan menang) dan hasilnya, HAI-O pemusnah harapan Negeri Terengganu.. hahahhaa.. skuad Negeri 9 ni mmg skuad yg kosisten, tak pernah kalah awal, dan selalu masuk final.. Tak ada pencabar yang boleh tewaskan negeri 9 kecuali Negeri Kelantan( mengikut perlawanan2 sblum ini)......... Bagi mereka Negeri terengganu tu kacang je kot.... diorng xgentar, selalin bertemu dgn ngeri Klntan.... 
Hairudin omar ni, aku katekan sebagai bawak tuahlah.. Ape tak nyer, tengok lah - 
  • Tahun lepas menjadi pemaik terbaik semasa membantu Kelantan vs N.9
  • Hari ni Pemain terbaik semasa membantu N.9
  • 3 musim angkat piala - 
  1. 2009 -  Negeri 9
  2. 2010-  Kelantan
  3. 2011 -  Negeri 9
 Kawe respect ko demo, Hai-O...kawe minat demo... Terbaikkkkkklah HAI-O

Tahun dpn mai d Klate pulok deh.... Naik Klate pulok tahun dpn... Demo bantu Klate kalohkan Teganu...


No comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen anda... :)