Followers

Pages

Tuesday, November 15, 2011

KAn Aku Dah CAkap buat yang penting dulu - ASGMNT

A ialah watak buatan xtahu sape2
B ialah aku...

Open Scene

INT / BILIK SEMINAR - SIANG

Dua orang pelajar duduk di kerusi. B sedang memetik keyboard laptopnya. A memerhatikan B. A bangun dari kerusinya dan menuju ke B. A melihat pada skrin laptop B. Pada skrin terpapar gambar 'Blogger'. A melihat B gigih menaip sesuatu pada blog. Tiba-tiba B berhenti. Dia pandang A.


A : Eh, apa kau buat?
B : Nk update Blog.

A : Kerja kau, tak de pun kau nak update.
B : Aku dah buat dah.

A : Bila submit ?
B : Hunjung bulan ni.

A : Ade berapa banyak lagi kau tak siap kerja kau?
B : Urm, dalam 1000 page. Bersamaan dengan 5 asgment.

A : Agak-agak boleh siap tak?
B : Boleh kot.

A : Kot?
B : hehe.....(ketawa dalam sedih)

A : KAn aku dah CAkap, jangan duk asyik main ni. Update benda ni lagi. Buat dulu kerja siap.
      Barulah boleh online...
B : baiklah....

B bermonolog : " Waaaa!!! kerja x siap lagi.. Macam mana ni. Macam mana nk enjoy.. Macam mane nk g joli..Macam mana nk g bercuti.. Xmo sambung sem, xmo repeat lagi.... Baik lah"

BLACK OUT - - - - - >>><<<- - - - - - TOU KCALB

Oke lah..Hari ni, lps jer update blog. aku bertekad, aku nak siapkan dulu sume asgment2 aku.. Aku janji, selagi xsiap kerja,aku takkan update blog.....Hehehe(janji).....

p/s: boleh ker tekad ni jadi kenyataan???

wait n see....

1 comment:

Terima kasih di atas komen anda... :)