Followers

Pages

Sunday, December 11, 2011

Picnic with Fmly at Serendah waterfall - hihi

Ari ni hari ke tiga mak ayah aku mai KL.. Hari ni hari ahad..So hari ni la bnyk free - cuti kan. kitorg g picnic bersama fmly pakcik2..


Tudung biru, nenek, oren ma saya, coklat duduk tu mak cik, n sorng ag pun mak cik jgk.



Baju hitam adik pmpuanku yg baru nak masuk tingkatan 5. Sorang lagi spupu aku. Yg kecik2 kt dpn tu sume anak2 pakcik(spupu aku)



Posing lagi...hahha.. Bersama pak cik aku..



Tu la..Budak2 baru kenal air.. Rela tu xmandi smata2 nk mandi kt air terjun..hahahha..dari kanan dan kedua kanan tu adik aku. Tih dan mek yan dan yg paling besar tu pn adik aku jugak... lain2 sepupu spapat spipit spopot2...haha



Ada yang mandi, ada juga yg main buai2... Yang duduk jaga budak2 tu, abang aku...



Alamak!!! kantoi sudah. xjadi nk tunjukkan budak kecik duk berenang..... Yang kecik tu Anik Mikail. Anak ketiga pakcik aku.... Suka bermanja2 budak tu.. hehe..


Eh..eh... terlepas plk sorang ni....Ni anak sulong pak cik aku yg sorang lagi...Dia ni skolah pagi petang tau. Pagi skola biasa, petang plk skolah agama... Otak bijak nnti budak ni - selarang dgn otak agama..


Eh.. Ada pulak budak kecik ni..Tadi duk berenang dlm air, skrg dh tukar dh...hhehe... Yg dukung budak tu, tah lah org dari planet mane... Hahahahahha......:P


Sekian saja gambar yg dpt ku amik utk picnik kt situ.. Sbnrya banyak lagi, tp xperlulah masukkan sume..Banyak sngt plk...

Credit to Samsung galaksi S plus kerana gambarnya boleh tahan.. Xperlu nk save duit cari nikon...hehhehe...

1 comment:

  1. giler r dh pki samsung galaxy s...

    kayo dh pokcik ni.. abc r skali =P

    ReplyDelete

Terima kasih di atas komen anda... :)