Followers

Pages

Friday, April 6, 2012

Sakit Kepala hari ini -

AKU, 
SAKIT,
KEPALA,
AKU SAKIT!
AKU SAKIT KEPALA!!!!
HEADACHE,HEADACHE,HEADACHE.


SAKIT,
SAKIT,
SAKIT,
SAKIT KEPALA!!!!!


BANYAK SANGAT TERPERAP DI BILIK,
SAMPAI NAIK SAKIT KEPALA AKU,
BANYAK SANGAT TIDUR,
SAMPAI SAKIT KEPALA AKU,
BANYAK SANGAT MAIN PANAS,
SAMPAI SAKIT KEPALA AKU,
BANYAK SANGAT, BANYAK-BANYAK SANGAT.

SAMPAI AKU JADI SAKIT,
KEPALA AKU SAKIT DAN AKU JADI SAKIT KEPALA 
SAMPAI BERDENYUT KEPALA KU SEBAB SAKIT DISEBABKAN
SAKIT KEPALA YANG SAKIT.
LALALALALLALA...... 


P/s: lps bace jangan anggap saya gila yer...... hehehe,... Ini sekadar luahan semasa merasai sakit kepala yang bukan migrain(mungkin).... :)


2 comments:

  1. ala...dh hilang dh sakitnye...td skit kjp je sbb tido lame sngt, then g duk main kt bwh matahari lak tngari td... hehhehehe....

    ReplyDelete

Terima kasih di atas komen anda... :)