Followers

Pages

Saturday, June 16, 2012

SELESAI sudah PeTA Aku.

klik utk besarkan.


Pertama sekali, BERSYUKUR ke hadrat ilahi kerana dengan limpah izinnya, kemudahan yang sangat memudahkan aku untuk menyelesaikan satu projek akhirku di ASWARA melalui ViVA PeTA 12 hb 6 2012 baru2 ini.. Alhamdulillah..... 

PENILAIAN PROJEK AKHIRKU (PeTA) ialah mengenai naskah skrip. Nak tau pe tajuknye... Carilah ye melalui buku2 kt atas ni (Uzair Mohd Zin).. Salah satu buku tu, ada karya aku... hehhee.. Karya yang biasa, jika nak dibandingkan dengan karya2 penulis2 besar di tanah air, karya aku hanyalah sebesar zarah saja. Berkat dan tunjuk ajar dari pensyarah yang juga penulis2 seperti : En Zakaria Arifin, Al-Jafree Yusof, En Jefri Talib, Penyeliaku: En A. Wahab Hamzah, Puan Siti Jasmina Ibrahim dan ramai lagi, aku berjaya berada di tahap ini. Terima kasih buat mereka yang banyak mengajar, mendidik aku.. 

Selain itu juga, aku nak ucapkan terima kasih kepada kawan-kawan yang banyak membantuku. Kawan2 seperti Mat, Amie, Mek Yu, Mimi, Zati, Mat Din gunong, dan sabahat2 yang mengenaliku... hehhee.. Terima kasih tau, terutama yang banyak mengomen2 karyaku...

Seterusnya terima kasih kepada penilai dalam dan luar :
 En Adman Salleh ( Paloh) , dan Dr Mahadi J Murad ( Uitm )yang memberi komen2 yang membantu. Segala silap itu datang dari kealpaan saya.... Terima kasih banyak2..

Maka dengan ini, berakhirnya ViVa PeTA aku - Lakon Layar..... :))

-Ini semua baru permulaan bagiku.... Insyallah, aku akan jadi apa yang mereka inginkan.... PENULIS...

2 comments:

  1. tahniah...... doakan viva sy selamat 25/6 nie =(

    ReplyDelete
  2. aimi pun ad viva gk ek.... insyallah,...smoga aimi sukses nnti 25 ni.... :))

    buat yg terbaik yer....:)

    ReplyDelete

Terima kasih di atas komen anda... :)